جلیلی: همهٔ مردم با بررسیِ کابینهٔ پیشنهادی به دولت کمک کنند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

جلیلی: همهٔ مردم با بررسیِ کابینهٔ پیشنهادی به دولت کمک کنند

سعید جلیلی در پیامی خطاب به مردم نسبت به کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 13
کد خبر: ۲۵۴۲۸۳

به گزارش راهبرد معاصر، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی خطاب به مردم درباه کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم بیان کرد: امروز وظیفه همه ما این است که به پیشرفت کشور در چهار سال آینده، به دولت و به مجلس کمک کنیم. همه مردم باید به دولت کمک کنند تا در چهار سال آینده پیشرفت کشور رقم بخورد.

 

وی گفت: همهٔ عزیزانی که در این زمینه مطالعات یا تجاربی دارند، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان، صاحبان مشاغل، اصناف، کارگران و کشاورزان و هرکس از زاویهٔ نگاه و عملکردی که دارد، باید بررسی کند که دغدغه‌های مردم در برنامهٔ وزرای پیشنهادی وجود دارد یا خیر.

 

 جلیلی افزود: باید همین امروز ببینیم که آیا در برنامه‌ها به‌گونه‌ای مسیر طی می‌شود که شاهد کاهش تورم، کاهش بیکاری و تأمین مسکن باشیم؟ اگر اینها دیده شود، اگر به برنامهٔ هفتم در برنامه‌ها توجه شود، باید تشکر و تقویت کرد که با قوت این برنامه‌ها اجرا شود.

 

وی گفت: البته تصمیم انتخاب وزرا با دولت و مجلس است، اما مردم هم می‌توانند در اینجا یک نقش بسیار پرشکوه ایفا کنند. ما هم به سهم خودمان در این زمینه ارزیابی‌هایی را در اختیار دولت و مجلس قرار می‌دهیم و این همراه با همهٔ مردم است؛ چه مردمی که در انتخابات شرکت کردند و چه آنها که شرکت نکردند. همهٔ کسانی که دل در گرو این کشور دارند و خواهان پیشرفت کشور و رفع مشکلات هستند، امروز باید به دولت کمک کنند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده